Intrebari frecvente

1.   Ce trebuie sa fac daca am ramas in pana?

Nimic mai simplu! Cu un singur apel telefonic dat in dispeceratul A24 vei primi asistenta rutiera de care ai nevoie. Vei comunica dispecerului  locul in care te afli si care este natura deficientei, iar acesta va organiza serviciul de asistenta rutiera potrivit situatiei in care te afli.

2.   Am achizitionat un produs de asistenta A24. De cate ori pot beneficia de serviciile incluse?

Produsele preplatite A24 sunt valabile pe durata contractuala de un an, incepand de la data inscrisa in carnetul de asistenta. Pe durata unui an, ori de cate ori ramai in pana, poti apela serviciile A24. Nu exista un numar limitat de incidente.

3.  In cazul in care am nevoie de tractare, care este destinatia autovehiculului?

Daca esti client A24, iar autovehiculul tau a ramas imobilizat si are nevoie de o tractare, A24 il va transporta catre cea mai apropiata baza A24, in vederea repararii. Baza A24 este un atelier service auto. Aici masina va beneficia de atentia specialistilor in reparatii auto. Daca este nevoie de o piesa de schimb ei  o vor procura rapid.

4. Dupa cat timp de la achizitionarea produsului A24 pot beneficia de serviciile incluse?

Dupa ce ti-ai ales produsul care ti se potriveste si ai completat formularul de inregistrare, trebuie sa platesti contravaloarea produsului . Dupa un interval de 48 de ore de la data inregistrarii platii de catre A24, poti beneficia de serviciile incluse in produsul achizitionat.

5. In paleta de servicii A24 este inclusa cazarea? In ce conditii pot beneficia de rent-a-car?

Masina ta fost tractata la o baza A24 in vederea repararii. Mecanicii de aici vor constata cauzele care au determinat pana. Ei vor comunica dispeceratului A24 intervalul de timp in care pot repara masina. Daca acesta este de maxim 48 ore poti opta pentru una din urmatoarele variante:

  1. Cazarea la o pensiune sau un hotel aflate in apropierea bazei A24 in care se afla masina ta, la acel standard de cazare pe care l-ai ales atunci cand ti-ai configurat produsul A24. A24 va suporta costurile de cazare pentru maximum 2 nopti;
  2. Continuarea calatoriei. A24 iti va pune la dispozitie un autotursim de schimb in regim rent-a car si va suporta costul de inchiriere pentru maxim 2 zile. Costul carburantului si a garantiei pentru autoturismul de schimb sunt suportate de tine.
  3. O varianta combinata, o noapte de cazare si o zi in care beneficiezi de autoturism de schimb. Nu poti opta pentru 2 nopti de cazare si 2 zile de rent-a-car.

6.   Ce inseamna repatriere?

Daca mecanicii vor constata ca nu pot remedia defectiunea în 48 ore te vom repatria. Vom organiza un transport de persoane de la locul in care te afli pana la resedinta ta. Transportul se va realiza cu mijloace de transport in comun: tren, microbuz, autocar.

Iti vom transporta masina la adresa de resedinta, astfel:

  1. din tarile UE in termen de maxim 15 zile lucratoare
  2. in Romania in termen de maxim 7 zile lucratoare.

Pentru clientii A24, costurile de repatriere sunt suportate de catre A24.

In cazul in care refuzi reparatia masinii la baza A24, te vom repatria contra cost.