Întrebări frecvente

1.   Ce trebuie să fac dacă am rămas în pană?

Nimic mai simplu! Cu un singur apel telefonic dat în dispeceratul A24 vei primi asistența rutieră de care ai nevoie. Vei comunica dispecerului  locul în care te afli și care este natura deficienței, iar acesta va organiza serviciul de asistență rutieră potrivit situației în care te afli.

2.   Am achiziţionat un produs de asistenţă  A24. De câte ori pot beneficia de serviciile incluse?

Produsele preplătite A24 sunt valabile pe durata contractuală de un an, începând de la data înscrisă în carnetul de asistență. Pe durata unui an, ori de câte ori rămâi în pană, poți apela serviciile A24. Nu există un număr limitat de incidențe.

3.   În cazul în care am nevoie de tractare, care este destinația autovehiculului?

Dacă ești client A24, iar autovehiculul tău a rămas imobilizat și are nevoie de o tractare, A24 îl va transporta către cea mai apropiată bază A24, în vederea reparării. Baza A24 este un atelier service auto. Aici mașina va beneficia de atenția specialiștilor în reparații auto. Dacă este nevoie de o piesă de schimb ei  o vor procura rapid.

4.   După cât timp de la achiziționarea produsului A24 pot beneficia de serviciile incluse?

După ce ți-ai ales produsul care ți se potrivește și ai completat formularul de înregistrare, trebuie să plătești contravaloarea produsului . După un interval de 48 de ore de la data înregistrării plății de către A24, poți beneficia de serviciile incluse în produsul achiziționat.

5.   În paleta de servicii A24 este inclusă cazarea? În ce condiții pot beneficia de rent-a-car?

Mașina ta fost tractată la o bază A24 în vederea reparării. Mecanicii de aici vor constata cauzele care au determinat pana. Ei vor comunica dispeceratului A24 intervalul de timp în care pot repara mașina. Dacă acesta este de maxim 48 ore poți opta pentru una din următoarele variante:

  1. Cazarea la o pensiune sau un hotel aflate în apropierea bazei A24 în care se află mașina ta, la acel standard de cazare pe care l-ai ales atunci când ți-ai configurat produsul A24. A24 va suporta costurile de cazare pentru maximum 2 nopți;
  2. Continuarea călătoriei. A24 îți va pune la dispoziție un autotursim de schimb în regim rent-a car și va suporta costul de închiriere pentru maxim 2 zile. Costul carburantului și a garanției pentru autoturismul de schimb sunt suportate de tine.
  3. O variantă combinată, o noapte de cazare și o zi în care beneficiezi de autoturism de schimb. Nu poți opta pentru 2 nopți de cazare și 2 zile de rent-a-car.

6.   Ce înseamnă repatriere?

Dacă mecanicii vor constata că nu pot remedia defecțiunea în 48 ore te vom repatria. Vom organiza un transport de persoane de la locul în care te afli până la reședința ta. Transportul se va realiza cu mijloace de transport în comun: tren, microbuz, autocar.

Îți vom transporta mașina la adresa de reședință, astfel:

  1. din țările UE în termen de maxim 15 zile lucrătoare
  2. în România în termen de maxim 7 zile lucrătoare.

Pentru clienții A24, costurile de repatriere sunt suportate de către A24.

În cazul în care refuzi reparația mașinii la baza A24, te vom repatria contra cost.