Politica de confidențialitate

Condiții de utilizare site, aplicatie și Politică de confidențialitate
I. Preambul
1. Societatea A24 Road Patrol SRL este administratorul site-ului de internet www.a24assistance.ro (în continuare „pagina” sau „site-ul”).
2. A24 Road Patrol SRL (în continuare „A24” sau ”Operatorul), este o societate de naționalitate română constituită în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 sub forma unei societăți cu răspundere limitată, cu domeniul principal de activitate codificat CAEN 4719 – Comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.
3. Atributele de identificare ale societății sunt:
a. Sediu social: localitatea Satu Mare, str. Retezat nr. 7, ap. 2, jud. Satu Mare;
b. Număr de înregistrare în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Satu Mare :
J30/256/2011;
c. Cod unic de Înregistrare: RO 28249886 (Societatea este plătitoare de TVA).
d. Punct de lucru: Cluj-Napoca, str. Calea Turzii nr. 247, jud. Cluj
e. Cod unic de Înregistrare Punct de lucru: 28625620.
4. Prin intermediul site-ului și a aplicatiei mobile A24 prezintă clienților și potențialilor clienți profilul companiei, pachetele de produse puse în vânzare, seriviciile care se pot solicita la cerere contra cost, rețeaua sa de parteneri și facilitează contactul Clienților/potențialilor Clienți cu A24. De asemenea, site-ul si aplicatia mobila facilitează încheierea Contractelor si solicitarea serviciilor între A24 și persoanele interesate de serviciile oferite.
5. Prin descărcarea aplicației A24 acceptați și sunteți de acord cu condiții de utilizare site, aplicatie și Politică de confidențialitate A24. Dacă nu sunteți de acord cu aceste prevederi vă rugăm să părăsiti alicația. A24 își rezervă dreptul de a efectua modificări la modul de funcționare a aplicației, iar prin continuarea folosirii aplicației dupăefetuarea acestora, sunteți de acord să vă supuneți acestor schimbări.
6. În desfășurarea activității sale, A24 deține calitatea de operator de date cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (în continuare „Regulamentul”).
7. A24 respectă caracterul privat și securitatea prelucrării datelor cu caracter personal ale fiecărei persoane care beneficiază, sub orice formă, de serviciile noastre, motiv pentru care folosește date cu caracter personal în mod responsabil, doar în scopul în care au fost colectate, strict în măsura în care acestea sunt necesare pentru realizarea scopurile și doar atâta timp cât au la bază un temei legal valid.
 1
8. Pentru a asigura un climat de transparență care să favorizeze o bună înțelegere a activității A24, prin prezenta Politică de Confidențialitate vom adresa următoarele aspecte ce țin de confidențialitatea datelor personale:
a. Definițiile utilizate;
b. Descrierea activității A24;
c. Condiții utilizare site și aplicație mobilă;
i. Accesul pe site;
ii. Solicitarea de încheiere on-line a unui Contract;
iii. Aplicație mobilă
iv. Politică Cookie.
v. Proprietate intelectuală;
d. Politică de confidențialitate
i. Scopul prelucrării și categorii de date cu caracter personal procesate;
ii. Sursa datelor;
iii. Temeiurile legale pentru prelucrare;
iv. Cine are acces la date.
v. Durata de stocare;
vi. Măsuri de securitate adoptate de A24.
vii. Drepturile Persoanelor Vizate de prelucrare.
e. Modificări ale condițiilor de utilizare a site-ului și ale politicii de confidențialitate
II. Definiții utilizate
9. Definițiile utilizate în continuare sunt conforme celor descrise de Regulament:
a. „date cu caracter personal” – orice informații privind o persoană fizică identificată
sau identificabilă („persoană vizată”);
b. „prelucrare” – orice operațiune efectuată asupra datelor cu caracter personal, cum
ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea,
modificarea, utilizarea, divulgarea, transmiterea, ștergerea sau distrugerea;
c. „creare de profiluri” - orice formă de prelucrare automată a datelor cu caracter personal care constă în utilizarea datelor cu caracter personal pentru a evalua
anumite aspecte personale referitoare la o persoană fizică;
d. „operator” - persoana care stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor
cu caracter personal – în principal A24;
e. „persoană împuternicită de operator” - persoana care prelucrează datele cu
caracter personal în numele operatorului;
f. „persoană autorizată de operator” – salariații autorizați să prelucreze datele cu
caracter personal ale persoanelor vizate.
g. „consimțământ” - orice manifestare de voință a persoanei vizate, liberă, specifică,
informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
h. „date privind sănătatea” - date cu caracter personal legate de sănătatea fizică sau mentală a unei persoane fizice, inclusiv prestarea de servicii de asistență medicală, care dezvăluie informații despre starea de sănătate a acesteia;â
2

i. „beneficiari” – persoanele fizice care beneficiază, sub orice formă de serviciile Operatorului, inclusiv utilizatorii site-ului.
III. Descrierea activității societății
10. În desfășurarea activității sale, societatea pune la dispoziția Beneficiarilor, direct sau prin sub-contractanți, următoarele categorii de servicii:
a. servicii de tractări auto;
b. servicii de reparații auto;
c. servicii de închirieri auto;
d. servicii hoteliere;
e. servicii de transport persoane;
f. servicii de parcare autovehicule;
g. servicii de preluare a apelurilor de urgență și notificare a autorităților abilitate;
h. servicii de achiziție piese auto de schimb și livrare la beneficiari;
i. servicii de asistență telefonică a beneficiarilor;
j. servicii de blocare a cardurilor de carburant.
11. Prestarea în concret a serviciilor oferite de A24 se face fie direct de către personalul A24 (servicii de preluare a apelurilor de urgență și notificare a autorităților abilitate, servicii de achiziție piese auto de schimb și livrare la beneficiari, servicii de asistență telefonică a beneficiarilor), fie indirect, prin intermediul unor terți sub-contractați (servicii de tractări auto, servicii de reparații auto, servicii de închirieri auto, servicii hoteliere, servicii de transport persoane, servicii de parcare autovehicule). Din perspectiva normelor privind prelucrarea datelor cu caracter personal, terții sub-contractanți au calitatea de Persoane Împuternicite.
12. În ceea ce privește serviciile prestate prin terți sub-contractați, A24 are colaboratori (persoane juridice și/sau persoane fizice), cu statut permanent cu care are încheiate contracte de prestări servicii și colaboratori ocazionali cu care nu există contracte de prestări servicii în formă scrisă, relația de colaborare realizându-se la distanță, pe bază de ofertă și acceptare.
13. Suplimentar, A24 apelează și la prestatori de servicii conexe activității sale, cum sunt prestatori de servicii de curierat, procesatori de plăți, presatori de servicii de marketing și servicii IT. În accepțiunea Regulamentului, și această categorie de persoane are natura unor Persoane Împuternicite
14. Din punct de vedere teritorial, A24 prestează servicii atât pe teritoriul Uniunii Europene cât și pe teritoriul unor țări terțe. Serviciile prestate prin intermediul terților se realizează cu entități stabilite atât pe teritoriul Uniunii Europene cât și în țări terțe. A24 va transmite date cu caracter personal către țări terțe doar în situația în care este strict necesar pentru a realiza o intervenție și există un temei legal valid pentru efectuarea transmiterii.
15. În funcție de nevoi și de solicitările primite de la Beneficiari, Societatea apelează la terți și pentru alte servicii punctuale.
3

16. În activitatea sa, Societatea utilizează servicii de marketing pentru promovarea serviciilor sale, atât prin unelte de marketing direct cât și prin utilizarea serviciilor de publicitate personalizată puse la dispoziție de furnizorii de astfel de servicii Google și Facebook. Aceștia operează date cu caracter personal conform propriei politici de confidențialitate.
17. În desfășurarea activității sale A24 are în principal calitatea de Operator de date cu caracter personal.
IV. Condițiile de utilizare a site-ului A. Accesul pe site
18. Site-ul este public. Accesul pe site este asigurat oricărei persoane ce deține mijloacele tehnice de accesare a internetului, fără a exista condiționări.
19. Domeniul A24 este securizat cu standardul „https”, standard ce asigură criptarea informațiilor existente pe site și asigură securizarea acestuia. A24 nu își asuma responsabilitatea pentru securitatea liniei de accesare a site-ului folosită de utilizator până la punctul accesării site- ului.
B. Solicitarea de încheiere on-line a unui Contract
20. În ipoteza în care Utilizatorii site-ului doresc încheierea unui Contract pentru serviciile A24, aceștia pot accesa secțiunea „Vreau A24” - https://www.a24assistance.ro/vreau-a24/.
21. Încheierea legală a unui Contract presupune completarea formularului existent pe site cu datele de identificare ale solicitantului și a serviciilor solicitate, citirea și asumarea expresă de către solicitant a Termenilor și Condițiilor publicate pe site pentru fiecare pachet de servicii în parte.
22. Contractul se va considera încheiat la momentul acceptării de către A24 a solicitării Utilizatorului de încheiere a Contractului.
23. A24 poate condiționa prestarea serviciului solicitat de comunicarea, la cerere, a unor informații suplimentare de către Utilizator.
C. Aplicația mobilă A24
24. Aplicația permite utilizatorilor acces facil la serviciul de asistenta rutiera de urgenta, dar facilitează și solicitarea diverselor servicii oferite de A24 cum ar fi organizare de cazare, rganizare vehicul de inlocuire, programari in service.
25. Prin completarea formularelor de solicitarea a unui serviciu, sunteti de acord cu furniazarea datelor necesare.
 4

26. După solicitarea unui serviciu ve-ți primi oferta solicitată care conține eventualele costuri și informații necesare legat de servciul solicitat. Prin aceptarea acestora și plată sunteți de acord cu oferta primită.
D. Politică Cookie
27. Cookie-urile reprezintă un element esențial în funcționarea site-urilor moderne, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase si adaptata preferințelor si intereselor fiecărui utilizator. Refuzul utilizării cookie sau dezactivarea acestora poate afecta unele dintre funcționalitățile site-ului putând duce până la nefuncționarea acestuia.
28. Site-ul administrate de A24 poate folosi cookie-uri, atât proprii, cât și provenind de la terți, pentru a furniza vizitatorilor o experiență cât mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecărui Beneficiar.
29. Principalele roluri ale programelor tip Cookie sunt:
a. Personalizarea anumitor setări precum: limba in care este vizualizat un site, moneda
in care se exprima anumite preturi sau tarife, păstrarea opțiunilor pentru diverse produse (masuri, alte detalii etc) in coșul de cumpărături (si memorarea acestor opțiuni), accesarea preferințelor vechi prin accesarea butonului “înainte” si “înapoi”
b. Cookie-urile oferă deținătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât sa le poată face mai eficiente si mai accesibile pentru utilizatori.
c. Permit aplicațiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse într-un anumit site;
d. Îmbunătățesc eficienta publicității online.
30. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un server (site) unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și nu poate accesa informațiile de pe calculatorul/dispozitivul mobil al utilizatorului.
31. Cookie-urile, in sine, nu solicita informații cu caracter personal si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Menționăm că această tehnologie nu conține programe software, viruși sau spyware.
32. Pe site-ul A24 se utilizează două categorii de Cookie-uri: Cookie-uri de funcționalitate (de performanță, de geo-targeting, de sesiune) și cookie-uri de publicitate și management (cookie-uri emise de terți, cookie-uri de înregistrare pe site, cookie-uri de analiză)
33. Utilizatorii pot determina măsura în care A24 folosește cookie-uri în două modalități:
a. Prin manifestarea Consimțământului în utilizarea Cookie-urilor. Consimțământul pentru utilizarea cookie se solicită utilizatorului la prima accesare a site-ului. În cazul în care consimțământul nu este acordat, site-ul nu va implementa Cookie. În cazul în
5

care consimțământul a fost acordat, acesta poate fi retras oricând de către utilizator prin utilizarea următoarelor instrucțiuni în functie de browserul folosit:
b. Utilizatorii au opțiunea de a seta browser-ul astfel încât sa respingă cookies. Majoritatea programelor browser sunt setate inițial pentru a accepta automat cookie- uri. Puteți modifica setările pentru a bloca cookie-urile sau pentru fi notificat în momentul când sunt trimise cookie-uri către calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil (smartphone, tabletă).In acest caz însă, va exista un impact negativ asupra navigării pe site-ul nostru și asupra unora dintre funcționalitățile oferite de site.
34. Daca doriți sa aflați mai multe informații despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam următoarele site-uri
E. Proprietate intelectuală
35. Toate drepturile patrimoniale de autor pentru informațiile existente pe acest site sunt deținute de A24 sau de partenerii săi. Niciun material nu poate fi reprodus parțial, integral sau modificat fără permisiunea anterioara explicita, prin acord scris al A24 sau al partenerilor săi.
36. Conținutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea A24 sau a partenerilor și/sau clienților săi.
37. A24 sau terțe părți pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului, legături ("link"-uri) către alte pagini sau resurse World Wide Web. A24 nu garantează, nu este si nu poate fi făcută responsabilă in niciun fel de disponibilitatea acestora, de forma, conținutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective.
V. Politica de confidențialitate
A. Scopurile prelucrării și categoriile de date cu caracter personal prelucrate
38. A24 prelucrează date cu caracter personal ale Beneficiarilor serviciilor sale pentru prezentarea serviciilor, facilitarea încheierii și executării contractelor, prestarea efectivă a
 - Cookie settings in Internet Explorer - https://support.microsoft.com/en-
 us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
- Cookie settings in Firefox - https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-
disable-cookies-website-preferences
- Cookie settings in Chrome - https://support.google.com/chrome/answer/95647
- Cookie settings in Safariz -https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=en_US
 a. https://support.microsoft.com/en-us/help/260971/description-of-cookies (engleză)
b. http://www.allaboutcookies.org/ (engleză)
c. http://www.youronlinechoices.com/ro/ (română)
   6

serviciilor oferite, facturarea și comunicarea facturilor, transmiterea unor oferte promoționale, asigurarea funcționalității site-ului și în alte scopuri strâns legate de activitatea noastră și de serviciile puse la dispoziția Beneficiarilor.
39. De asemenea, A24 poate prelucra date cu caracter personal în scopul îndeplinirii unor obligații legale și în scopul promovării, apărării și realizării intereselor sale legitime.
40. Principalele categorii de date cu caracter personal prelucrate sunt nume și prenume, Adresa, Număr de telefon, Adresă de e-mail. Pentru emiterea și plata facturilor se poate solicita codul numeric personal, contul bancar și datele de identificare a cardului bancar.
41. La momentul contactării A24 pentru a realiza o intervenție în favoarea unui Beneficiar, A24 poate solicita date privind locația, starea generală de sănătate a persoanelor implicate în incident, numărul de persoane însoțitoare ale Beneficiarului, numărul poliței de asigurare, seria șasiului vehiculului și numărul de înmatriculare (pentru identificarea Contractului), informații de identificare a cardului bancar și/sau a cardului de combustibil a căror blocare este solicitată de Beneficiar.
B. Sursa informațiilor prelucrate
42. În principal, A24 prelucrează datele cu caracter personal furnizate direct de către Beneficiarii serviciilor A24. Informațiile respective sunt furnizate la momentul încheierii Contractului cu A24, la momentul contactării A24 prin serviciul Call center sau la momentul realizării unei plăți on-line.
43. A24 își oferă serviciile și unor companii ce oferă servicii de asigurare, precum și unor companii producătoare/vânzătoare de automobile, care la rândul lor introduc serviciile oferite de A24 în pachetul de servicii oferit de ei. În aceste situații, aceste din urmă companii sunt cele care, la momentul încheierii contractului, colectează datele de la Beneficiari. Ulterior încheierii unui contract cu un Beneficiar, aceste companii transmit către A24 un cod de identificare unic (fie numărul poliței de asigurare, fie seria de șasiu a unui autovehicul) pe care A24 îl introduce în baza sa de date.
44. La momentul la care un Beneficiar inițiază contactul cu A24 prin serviciul Call center, a 24 solicită codul de identificare unic, iar ulterior, solicită Beneficiarului restul informațiilor necesare pentru localizarea urgenței și identificarea serviciilor necesare.
45. Nu în ultimul rând, serviciile A24 sunt oferite spre vânzare și de o serie de intermediari. În acest caz, intermediarul este cel care obține informațiile de la Beneficiar necesare pentru încheierea contractului și transmite informațiile privind acest contract către A24 pentru ca aceasta la rândul său să poată presta serviciul.
46. Și în acest caz, la momentul la care Beneficiarul contactează A24, acesta comunică operatorului Call center numărul de contract, iar după ce se identifică contractul, se transmit toate informațiile necesare pentru localizarea urgenței și identificarea serviciilor necesare.
7

C. Temeiurile legale în baza cărora are loc prelucrarea;
47. Temeiul principal în baza căruia A24 prelucrează date cu caracter personal este consimțământul explicit sau implicit al Beneficiarului. Consimțământul există la momentul emiterii unei comenzi, la momentul semnării oricărui Contract ce privește serviciile A24. În baza Comenzii și/sau a Contractului, A24 prelucrează toate categoriile de date strict necesare pentru semnarea și executarea respectivului Contract.
48. A24 solicită Beneficiarilor, în mod distinct, consimțământul pentru prelucrarea datelor în vederea realizării unor comunicări promoționale (newsletter) prin e-mail. În lipsa consimțământului, A24 nu realizează astfel de comunicări.
49. Consimțământul este necesar și pentru utilizarea de către A24 a unor programe tip Cookie pe site-ul A24 sau pe aplicația mobilă. La momentul primei accesări a site-ului sau a aplicației mobile A24, solicită Beneficiarului consimțământul pentru utilizarea programelor Cookie și este informată despre faptul că își poate retrage oricând acest consimțământ, situație în care folosirea Cookie va înceta pentru viitor.
50. În unele situații, prelucrarea datelor Beneficiarilor se face pentru a proteja interesele vitale ale Beneficiarului, sau ale persoanelor care îl însoțesc, în situațiile în care aceștia nu își pot manifesta consimțământul. Astfel de situații sunt situațiile ce impun intervenția A24 la incidente cu victime.
51. De asemenea, este posibilă prelucrarea datelor cu caracter personal atunci când aceasta este necesară pentru îndeplinirea de către A24 a unor obligații legale sau pentru realizarea intereselor sale legitime, atunci când interesele Persoanei Vizate nu prevalează. Astfel de situații se întâlnesc la momentul realizării de către autoritățile statului a unor controale asupra A24 sau în situația în care A24 este parte a unui litigiu ce implică Persona Vizată.
52. Nu în ultimul rând, atunci când răspunde unei situații de urgență ce vizează incidente cu victime, A24 prelucrează date cu caracter personal vizând starea generală de sănătate a persoanelor implicate în incident. În această situație, A24 solicită strict datele minime necesare pentru a putea determina gravitate urgenței și pentru a putea comunica informațiile relevante serviciilor de urgență. Și în acest caz, temeiul principal al prelucrării este consimțământul explicit al persoanei vizate, însă în unele situații excepționale, când nu există consimțământ, prelucrarea se poate face pentru protejarea intereselor vitale ale persoanei vizate sau ale persoanelor care o însoțesc.
D. Cine are acces la date
53. În primul rând, acces la datele cu caracter personal prelucrate de A24 au salariații. Pe lângă salariați, au acces la datele cu caracter personal Persoanele Împuternicite de A24, persoanele care au colectat datele în colaborare cu A24 și în unele situații instituțiile și autoritățile publice, în exercitarea prerogativelor acestora conferite de lege.
8

54. Persoanele împuternicite de A24 sunt societățile prin intermediul cărora A24 prestează efectiv serviciile către beneficiari (firme de tractări auto, serice-uri, firme de transport persoane, hoteluri, etc) precum și intermediarii care vând pachetele de servicii A24.
55. În toate cazurile A24 a luat măsuri prin care Persoanele Împuternicite s-au obligat la rândul lor să garanteze securitatea și confidențialitatea datelor, precum și să răspundă de orice breșă de securitate a acestora.
56. De asemenea, A24 s-a asigurat că Persoanele Împuternicite au obligația să dea curs cererilor primite de la persoanele vizate privind rectificarea, restricționarea, blocarea sau ștergerea respectivelor date cu caracter personal.
57. Chiar și în situațiile în care respectivele Persoane Împuternicite operează în afara Uniunii Europene, A24 a luat măsuri contractual obligatorii prin intermediul cărora are garanția că prelucrarea datelor personale se face la nivelul standardelor europene instituite de Regulament și că securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor Persoanelor Vizate sunt asigurate.
E. Durata de stocare
58. A24 va stoca datele cu caracter personal procesate, în condiții de siguranță, pentru perioada minimă impusă de lege sau de realizarea interesului său legitim, în funcție de categoriile de date prelucrate.
59. Ca regulă de principiu, datele Persoanelor Vizate for fi stocate pentru o perioadă de 3 ani de la momentul încetării raporturilor juridice în baza cărora A24 a realizat prelucrarea. În lipsa unui alt temei legal de prelucrare, după expirarea acestei perioade, datele vor fi șterse.
F. Măsuri de securitate adoptate de a24.
60. A24 garantează o prelucrare transparentă, sigură și confidențială a datelor cu caracter personal prin intermediul unor măsuri organizatorice aplicate în cadrul societății și în relația cu Persoanele Împuternicite și prin intermediul unor măsuri tehnice aplicate infrastructurii ce stă la baza prelucrării.
61. Din punct de vedere organizatoric, A24 a realizat programe de instruire a personalului cu privire la rigorile prelucrărilor de date cu caracter personal, a adoptat politici și proceduri interne în materie. În relația cu Persoanele Împuternicite a încheiat clauze contractuale obligatorii prin care acestea din urmă garantează prelucrarea conformă a datelor transmise și a verificat existența unor măsuri minimale adoptate de acestea în acest sens.
62. Din punct de vedere tehnic, A24 utilizează baze de date securizate, utilizează criptarea datelor și accesul limitat la date, pe bază de user și parolă și implementează tehnologii actualizate de securizare a infrastructurii sale fizice și informatice.
G. Drepturile persoanei vizate de prelucrare.
9

63. A24 promovează transparența și controlul în tot ceea ce înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal ale Beneficiarilor serviciilor sale. În acest context este important de reținut că toate Persoanele Vizate beneficiază de o serie de drepturi în relația cu Operatorul, după cum urmează:
a. dreptul de a avea acces la date - Operatorul va comunica Persoanelor Vizate, la cerere, și în principiu gratuit, informații privind categoriile de date cu caracter personal prelucrate, scopul prelucrării, destinatarii cărora le-au fost divulgate sau urmează să fie divulgate, temeiul legitim al prelucrării și al divulgării, perioada preconizată de stocare sau criteriile de determinare a acestei perioade, și eventual, existența unui proces decizional automatizat și/sau crearea de profiluri.
b. dreptul de a solicita rectificarea datelor - în situația în care există erori cu privire la datele prelucrate, Persoana Vizată are posibilitatea să ceară Operatorului rectificarea și/sau completarea acestora. Operatorul va comunica cererea de rectificare tuturor terților ce procesează în numele său respectivele date cu caracter personal și va verifica modul de soluționare a cererii de către terți, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
c. dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor – Operatorul va restricționa prelucrarea datelor (cu excepția stocării) în următoarele situații:
i. atunci când s-a constatat inexactitatea datelor prelucrate, pentru perioada necesară verificării inexactităților și eventual rectificării acestora;
ii. când prelucrarea este ilegală iar Persoana Vătămată se opune ștergerii acestor date solicitând în schimb restricționarea prelucrării;
iii. când pentru Operator prelucrarea datelor nu mai este necesară însă Persoana Vizată le solicită pentru constarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, sau
iv. în perioada în care se verifică dacă într-un anumit caz de prelucrare interesul legitim al Persoanei Vizate prevalează asupra interesului Operatorului.
d. Dreptul de a solicita ștergerea datelor – Operatorul va șterge datele, la cerere, în situația în care datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate și nu mai subzistă niciun temei legal pentru prelucrare, precum și în situația în care datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal.
e. Dreptul de a solicita transferul datelor către un alt operator – La cererea Persoanei Vizate, Operatorul va transmite datele solicitate către un terț indicat de aceasta.
f. Dreptul de a se opune prelucrării în scop de marketing direct, inclusiv creării de
profiluri – în lipsa consimțământului Persoanei Vizate, emis conform legii, Operatorul
nu va prelucra datele acesteia în scopuri de marketing..
g. Dreptul de a se opune unui proces decizional automatizat.
h. Dreptul de a-și retrage consimțământul atunci când prelucrarea se face în temeiul
acestuia, cu mențiunea că prelucrările realizate anterior retragerii consimțământului sunt valide.
64. Vă puteți exercita aceste drepturi prin comunicarea unei Cereri către A24 la următoarele coordonate de contact ale A24:
H. Poștă: A24 Road Patrol, Cluj-Napoca, Calea Turzii nr. 247, jud. Cluj; I. E-amil: office@a24assistance.ro
10

J. Fax: 0040 264-207901
65. Pe lângă exercitarea drepturilor indicate mai sus, aveți posibilitatea sesizării oricăror nereguli privind prelucrarea de către A24 a datelor dvs. la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, la adresa de contact www.dataprotection.ro.
VI. MODIFICĂRI ALE CONDIȚIILOR DE UTLIZIARE ALE SITE-ULUI ȘI ALE POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE
66. În funcție de schimbările intervenite în activitatea concretă a A24, cu impact asupra operațiunilor realizate pe site și asupra operațiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, A24 va modifica în consecință condițiile de utilizare ale site-ului și prezenta Politică, urmând a face publice aceste modificări.